Samenwerken

Introductie

Wilt u dat meer mensen gaan fantaseren over uw bestemming of accommodatie? Ik kan u helpen. Via een speciale campagne help ik u om uw vakantieproduct bij meer mensen op de kaart te zetten. Dat kan via een speciaal artikel op deze site of een maatwerkcampagne. Met vakantaseren zet ik een slimme combinatie in van verschillende social-media kanalen. Door deze gecombineerde aanpak bereik ik meerdere doelgroepen.

Mediakit: vakantaseren in feiten en cijfers

Ik ben actief op verschillende social media-kanalen. In cijfers ziet er dat zo uit (juni 2021):

  • Instagram (www.instagram.com/vakantaseren): 4600 volgers
  • Facebook (www.facebook.com/vakantaseren): 550 volgers
  • Twitter (www.twitter.com/vakantaseren): 4400 volgers
  • www.vakantaseren.nl: in de de afgelopen 6 maanden (dec-mei) gemiddeld 10.400 unieke bezoekers per maand. Op aanvraag stuur ik graag screenshots toe van mijn google analytics.

Vakantaseren in steekwoorden: humor, creatief, interactief, engagement, enthousiasme, mooie fotografie.

In 2019 en 2020 heb ik samengewerkt met organisaties als Camping Stortemelk, Cacaolab, CoffeeBundles, Citroën, Droompark de Zanding, Hanwag, Hertz, Hof van Saksen, Hotel Nobel, Hyundai, Landal GreenParks, Lendahand, Novasol, Reconnect Your Heart, Vertellis, de Voscheheugte, Visit Utrecht en last but not least VVV Zuid-Limburg.

Vakantaseren, minilease

Contact

Wilt u meer weten of wilt u een offerte opvragen, neem dan contact op via mail (vakantaseren@gmail.com), telefoon (06-13010188) of vul het contactformulier in.

Met vakantaseren kom je overal!