Samenwerken

Introductie

Wilt u dat meer mensen gaan fantaseren over uw bestemming of accommodatie? Ik kan u helpen. Via een speciale campagne help ik u om uw vakantieproduct bij meer mensen op de kaart te zetten. Dat kan via een speciaal artikel op deze site of via een maatwerk social-media campagne. Met vakantaseren zet ik een slimme combinatie in van verschillende social-media kanalen. Door deze gecombineerde aanpak bereik ik meerdere doelgroepen.

Mediakit: vakantaseren in feiten en cijfers

Ik ben actief op verschillende social media-kanalen. In cijfers ziet er dat zo uit (eind november 2017);

  • Twitter (@vakantaseren): 4175 volgers
  • Instagram (www.instagram.com/vakantaseren): 1600 volgers
  • Facebook (www.facebook.com/vakantaseren): 426 likes
  • www.vakantaseren.nl: in 2016 gemiddeld 2000/4000 unieke bezoekers per maand

Vakantaseren in steekwoorden: humor, creatief, interactief, engagement, enthousiasme, mooie fotografie.

In 2017 heb ik samengewerkt met organisaties als Hertz Benelux, SNP Natuurreizen, Europapark, Laag Holland, Leiden Marketing, VVV Midden-Limburg, Landal GreenParks, Center Parcs, Citro├źn Nederland, Visit Ireland, Bunk Campers, Foto op Hout en EC Rent.

Vakantaseren, minilease

Contact

Wilt u meer weten of wilt u een offerte opvragen, neem dan contact op via mail (vakantaseren@gmail.com), telefoon (06-13010188) of vul het contactformulier in.

Met vakantaseren kom je overal!

 

 

<meta name="verification" content="ff145758c479edb05022e181521e171b" />